Handelsbetingelser og vilkår

Produktinformation:

Varens særlige egenskaber oplyses på JegErOrdblind.dk. Besvarelse af supplerende oplysninger eller spørgsmål i forlængelse af de eksisterende oplysninger, kan opnås på denne mailadresse til JegErOrdblind.dk via mail@jegerordblind.dk, såfremt kunden ønsker det.

Priser:

Ændringer i pris kan forekomme, alt efter dit bestillingstidspunkt. Dette skyldes at priserne er dagspriser og ofte ændres løbende. Såfremt Jeg Er Ordblind accepterer din ordre, vil køber blive faktureret den pris, der er gældende på bestillingsdatoen.

Bestilling:

Fremstilling af varer inkl. Pris på JegErOrdblind.dk er blot en opfordring til at udnytte et nedslag i pris, og betragtes derfor ikke som et bindende tilbud.
Ved bestilling af varer fra JegErOrdblind.dk binder køber sig til tilbuddet om at købe varen på de oplyste vilkår og der udgøres dermed ikke en direkte bindende accept.
Den bindende aftale træder først i kraft, når aftalen mellem køber og JegErOrdblind.dk er indgået i form af en ordrebekræftelse, hvilket betyder at køber accepterer det afgivne tilbud.

Betaling:

Der kan betales med følgende nordisk udstedte betalingskort: VISA/Dankort, VISA, Eurocard/MasterCard og Visa Elektron.

   

Der betales kortgebyr på hjemmesiden.

Beløbet trækkes først fra din konto når varen afsendes fra JegErOrdblind.dk.

Dine kontooplysninger som bliver indsamlet ved køb af varer, sendes direkte og sikkert til ePay via krypteringsformen, (SSL), som kun er forbeholdt dig og ePay. Dette sikrer, at uvedkommende ikke kan se eller gemme dine personlige oplysninger.

Levering

Du kan få levret dine vare med på følgende måder og til følgende priser:
GLS – Omdeling til privat: Pris 60 kr. inkl. moms
GLS – Omdeling til erhverv: Pris 44 kr. inkl. moms
GLS PakkeShop: Pris 44 kr. inkl. moms

DAO365 Hjemmelevering: Pris 50 kr. inkl. moms
DAO365 Pakkeshop: Pris 35 kr. inkl. moms

Leveringstiden for varen vil typisk være et sted mellem 1-3 hverdage for GLS og 2-4 dage for DAO365. I nogen tilfælde kan der dog går helt op til 5-6 hverdage.

Fortrydelsesret

– Hvis du fortryder dit køb
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelelsen skal gives ved mail@jegerordblind.dk
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Vi sender tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Jeg Er Ordblind

Andreas Lynge Sørensen

Johan Langes Vej 1a – st0005

8000 Aarhus C

Hvad skal jeg sende med tilbage?
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

– Hvis der er noget galt med varen
Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.
Når du handler på JegErOrdblind.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Jeg Er Ordblind
Andreas Lynge Sørensen
Johan Langes Vej 1a – st0005
8000 Aarhus C

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Persondatapolitik

– Hvad gør vi med dine personlige oplysninger
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, Adresse,
Telefonnummer,
E-mail adresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Jeg Er Ordblind og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om, præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for Jeg Er Ordblind har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på JegErOrdblind.dk er Andreas Lynge Sørensen.
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Oplysninger afgivet til JegErOrdblind.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Jeg Er Ordblind har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Jeg Er Ordblind via e-mail mail@JegErOrdblind.dk

Klageadgang:

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Andreas Lynge Sørensen på mail@jegerordblind.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Du kan også klage til Den Europæiske klagemyndighed ODR (Online Dispute Resolution) læs mere her http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Hjemmesiden JegErOrdblind.dk drives af firmaet:
Jeg Er Ordblind
CVR nr: 38366769
TELEFON: 41655676
ADRESSE: Johan Langes vej 1a, 8000, st0005
BY: Aarhus C
MAIL: mail@jegerordblind.dk